torstai 29. elokuuta 2013

En ole mitään

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minä tahdon saada ääneni kuuluviin,
mutta vaikka kuinka paljon huutaisin,
kukaan ei koskaan kuule.

Sisältä olen aivan tulessa, liian tuskainen tunteakseni.
Minun tapauksessani kaikki on mahdollista,
tuli muuttui lopulta jääksi.
Minun sisälläni on tyhjiö,
sellainen tyhjiö jossa ei edes tuule.

Minä tapoin rakkauteni ja kuihdutin itseni.
Mutta nyt minuun sattuu vieläkin enemmän,
sisälläni elää vain tuskan varjo.
Liekit ovat sammuneet,
niin myös silmieni tuike.

Usein toivon ihmisten satuttavan minua,
että tuntisin edes jotain.
Usein yritän itse suututtaa itseni,
että tuntisin edes vihaa.
Usein kuvittelen tuntevani,
mutta en kuitenkaan...

Minä olen mitäänsanomaton ihminen.
Minä en ole mitään, en missään,
minua ei voi ymmärtää eikä oikeaa minua voi enää kuulla,
entistä kaunista minua.
Sitä joka tahtoi tehdä maailmasta paremman paikan,
mutta epäonnistui ja kadotti itsensä.

Tunteettomuus ei ole hyvää eikä pahaa.
Ihminen voi olla hyvä tai paha tai siltä väliltä.
Tunteettomuus on kaikkien vihollinen.
Tunteettomana paha ei voi enää vihata,
hyvä ei voi rakastaa ja siltä väliltä.

Missä olet, sammunut minä?
Tahdon löytää sinut,
en halua olla täällä tyhjiössä ikuisesti,
haluan saada minun sisäisen loistoni takaisin,
haluan taas tuntea eläväni.
En halua enää olla elävä kuollut.

Minun rakkain lohtuni olet sinä syömättömyys.
Ainoa asia josta tunnen jotain,
onnistumisen tai epäonnistumisen.
Minä kuuntelen sinua,
vaikka välillä harhailenkin.
Ilman tunteita minä haluan vain kadota,
kuihtua, haihtua pois.

Minua ei voi pelastaa, ei enää.
Minun sydämmeni on kuollut,
eikä uusia anneta.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tämmösen pätkän kirjotin yöllä, en tiedä mistä tämmönen purkaus. :D Ajattelin laittaa tänne. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti