sunnuntai 26. elokuuta 2012

Hermot menee!

by: whatmegsaid
Elikkä mulla on nyt siis kestänyt kaikenkaikkiaan noin 3 vitun pitkää kuukautta nää menkat. Nyt alkaa kuulkaas jo vitsit olee vähissä. Multa alkaa menee hermot tähän helvetin verenvuotoon ja näihin typeriin ehkäisyihin, mitkä ei koskaan voi toimia niin ku pitäis. Esim. viime syksynä mulla oli ehkäsykapseli, joka aiheutti tätä ihan samaa mulle ja kesti koko syksyn, kunnes se otettiin sit pois multa. Ja nyt tää sama toistuu kuparikierukalla, tosin nyt on vaan entistä runsaammat vuodot. Ehkäsykapseli aiheutti myös mun ihon huonontumisen. Ehkäsyy en voi poistaa, koska mulla on semmonen lääkitys päällä, ku Isotretinoin Actavis ja siinä vaaditaan kunnollinen, pysyvä ehkäsy. Mulla on se huono juttu, kun mulle ei käy huonon ihon ja aurallisen migreenin takia oikeen mikään ehkäsy. Pillerit on sellaset, mitä en muista ottaa, joten niistä ei taas ole yhtään mitään hyötyä. Huoh, tää tilanne on niin toivoton näitten kanssa. Mä luultavasti poistan heti koko kierukan ku tää lääkekuuri loppuu ja sit en enää IKINÄ tuu ottamaan ainuttakaan ehkäsyhommelii paitsi joku kortsu. Näistä ei vaan oo mun mielestä ko pelkkää harmia ainakin mulle. Mun mielipide ja kokemus on tämä. Ainiin mulla on joskus ollut myös ne pillerit, mutta niitä en muistanut ja sen ajan minkä muistin niin se aiheutti mulle kaikkee masennusta yms. Sit mulla on ollu myös ehkäsyrenkaat joskus. Njoo... tää oli tämmönen vitutus avautuminen. Mut luulen et kyl ketä tahansa muutaki ihmist vituttais... Mul alkaa pikkasen olee fyysisesti jo heikko olo ja gynel ei vittu piitata taas mistään mitään. Kiitos ja kumarrus sit niille ko oon pyörtyny jossain johonkin tän takia. Tähän pitäis nimittäin saada jotain keltarauhashormonia, mikä lopettais nää menkat. Noh, täytyy viel soitella sinne gynelle jos ne vaikka tällä kertaa tekiski jotai, eikä vaan puhuis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti